Sunday, September 16, 2012

Whatever

I didn't go to work today. Woke up at 2.45 pm.

Whatever, stay at home all day chilling.

Didn't play any games, listened to tons of music, watched some DoTA and LoL.

Current favourite songs :

1) Noel Gallagher - Don't Look Back in Anger ( Acoustic )
2) Noel Gallagher - Whatever ( Teenage Cancer Trust Live )
3) Oasis - The Masterplan
4) Oasis - Supersonic
5) Spyair - 0 Game

Noel Gallagher - Whatever ( TCT 2010 )

The backing orchestra and choir is absolutely amazing. 
Listening to this song reminds me of just how wonderful music can be.
Years ago, I would have scoffed at the idea of a string orchestra playing alongside guitars.
It really brought out the soul of Noel's music and voice.





Whatever you do,
Whatever you say,
Yeah I know its alright.






Thursday, September 13, 2012

Go Away

When she suddenly appeared in my dream.

I forced myself to wake up, to end the dream.

I want to forget.

I want to erase all the memories.

The good and the bad, everything.

What's the point when even the good memories cause pain.

Just go away.

And we'll probably never meet ever again.

But that's just fine.

It will be for the best.

Thursday, September 6, 2012

The Masterplan

WORKING SUCKS.

Jeez I would stay in and game all day if I could but my parents keep bugging me to get a job. I guess I can earn money but its not really a problem when I spend like $3 a day on food.

So yeah, working at the samsung service centre at B2 of plaza sing. It was pretty boring when it was just data entry, but damn I prefer that way more than customer service. Holy shit the amount of retards and bitchy self-entitled singaporeans who act like the whole world owes them shit.  I really can't stand those.

There are the nice patient customers that bear with me while I waste their time asking those with more knowledge so I can help them properly. And while I do appreciate them, I really dislike dealing with people in general. So I would really rather not work at customer service and just stay in the backroom opening new service orders. Although its not an exciting job, at least it is peaceful and I don't have to deal with random bitches.

Somehow they all think that they are the most important customer in the world. FFS all those bitchy customers, I swear all of them are flying off on some urgent business trip the next day. Go fuck yourselves, we can't do shit for you when your phone needs to be repaired and its 2 mins before closing.

SUCK IT UP. It's kind of your own problem you didn't bring it in a few days earlier.

SO FUCK YOU.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Work rage aside.

Guild Wars 2 is pretty damn good.

And all my LoL buddies are mostly in the army so I'm not playing that much now.

Trying to get back into DoTA 2, it's hard though, after playing LoL for so long.

I'm so lousy at it now dammit.

Ahh I wanna game so much more but I guess money is good. I can buy stuff. If I actually knew what I wanna buy.

It's good to have some lying around at least.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Oasis - The Masterplan



Take the time to make some sense, of what you wanna say
Cast your words away upon the waves